Veelgestelde vragen
Heeft u nog tips?
Moet mijn toestel een smartphone te zijn?
Wat is een PIN code?
Wat is een PUKcode?
Wat is een app?
Heb ik een app nodig om te kunnen bellen?
Heb ik voicemail?
Kan ik SMS'jes ontvangen en versturen?
Is er ook een MMS dienst?
Kan ik ook internetten als er geen data in mijn abonnement zit?
Wat kan ik doen aan matig bereik binnen het pand?
Hoe is de dekking in Nederland?
Bij wie kan ik terecht voor vragen?
Waar vind ik mijn SIM-kaart nummer?
Welke telefoontoestellen worden ondersteund op het Avaya IP Office Cloud platform?
Heb ik met Avaya IP Office Cloud van www.ipoffice.nl ook alle mogelijkheden van een gewone (fysieke) telefooncentrale?
Betekent Hosted Telefonie, dat ik geen telefooncentrale op locatie meer nodig heb ?
Werkt Avaya IP Office Cloud ook in het buitenland?
Kan Ik Gratis Bellen Tussen Verschillende Vestigingen?
Ja, wanneer beide vestigingen VoIP telefonie van IP Office Cloud hebben, belt u onderling gratis.
Kan ik mijn huidige telefoonnummer(s) meenemen?
Hoe snel kan mijn telefoonnummer geporteerd worden?
Hoe snel kan ik over een nieuw telefoonnummer beschikken
Is hosted ip telefonie betrouwbaar?
Werkt VoIP ook als ik geen internetverbinding heb?
Kan ik mijn bestaande internetverbinding gebruiken voor telefonie?
Kunnen mijn huidige mobiele abonnementen onderdeel uitmaken van onze totale telefonieoplossing?
Als ik meer dan 20 toestellen wil aansluiten wat doe ik dan?
Kan ik een gebruiker met alleen een mobiele uitrusten op dit Avaya IP Office Cloud Platform?
Kan ik een deurintercom aansluiten
Kan ik een headset aansluiten op de Avaya J toestellen?
Kan ik horen of ik intern of extern word gebeld op mijn vaste bureautelefoontoestel?
Ik blijf maar configurator foutmeldingen krijgen. Wat moet ik doen?
Blijkbaar kloppen de aantallen niet met de configuratie die u wilt. Ga terug naar het begin van de configurator. Komt u er niet uit? Neem contact op met IPOffice.nl
Kan ik ook andere gratis toestellen krijgen?
De toestellen die u gratis een maand kunt gebruiken zijn niet in te wisselen voor andere toestellen. Tegen betaling kunt uw wel voor andere toestellen kiezen.
Het lukt mij niet de aangeschafte telefoons goed te installeren. Wat moet ik doen?
U kunt contact opnemen met IPOffice.nl/Suppport. Wij zullen u gratis stap voor stap helpen de aangeschafte producten te configureren voor uw eigen gebruik.
Wat betekent het dat ik gratis toestellen krijg?
De vast/mobiel integratie houdt in dat u, zonder de noodzaak een speciale app te installeren, zowel uw vaste toestel als op uw mobiele toestel kunt gebruiken, naast elkaar. De simkaart die u hiervoor nodig heeft, krijgt u van ons de eerste maand gratis. (minimale looptijd van het abonnement bedraagt 36 maanden)
Betreft Cloud Telefonie een Abonnement ?
Cloud Telefonie betreft een abonnement. Standaard is dit 36 maanden. Andere keuzes zijn mogelijk.
Eenmalige kosten, zoals implementatie, worden niet in het abonnement meegenomen, maar dienen direct bij aanvang ineens voldaan te worden.
Hoe worden de Abonnementskosten verrekend?
Na opdracht ontvangt u een Sepa machtiging, welke u ingevuld en getekend naar www.ipoffice.nl retourneerd. De abonnementskosten worden maandelijks vooraf in rekening gebracht.
Hoe plaats ik de simkaart in mijn toestel?
Lees hiervoor de handleiding die bij het toestel is geleverd. Let op!, controleer welk formaat SIM past in uw toestel. Ook dit vindt u in de handleiding.
Wie is TSV-Connect?
Hoe stel ik een toestel in voor SMS?
Hoe stel ik een toestel in voor WiFi?
Waarom is kiezen voor WiFi slimmer dan mobiel internet?
Hoe stel ik mijn smartphone in voor internet?
Om mobiel te kunnen internetten dient u de juiste APN (Access Point Name) in te stellen.
APN: ezconnect2.nl
Gebruikersnaam: internet
Wachtwoord: internet
Het instellen kan per toestel verschillen. Over het algemeen geldt de volgende werkwijze: Ga naar 'instellingen/settings' op uw toestel en kies 'netwerken'. Kies de optie 'tethering en netwerken' en daarna 'mobiele netwerken' gevolgd door 'toegangspunten'. Er verschijnt dan o.a. toegangspunt ezconnect. Druk op de menu toets en kies 'nieuwe APN'. Vul vervolgens de volgende gegevens in. Let op! Deze handeling luistert zeer nauw - controleer uw invoer nauwkeurig. Daarna kiest u 'opslaan' in het menu. U keert nu terug naar de selectie voor toegangspunten. Kies hier voor 'TSVConnect' en keer daarna terug naar het vorige menu of het hoofdscherm. Vanaf nu kunt u mobiel internetten. NB: vergeet niet om 'data toegang' te activeren onder 'mobiele netwerken'.
Hoe stel ik een smartphone in voor email?
Hoe krijg apps op mijn toestel geïnstalleerd?
Hoe stel ik mijn voicemail in?
Welke begroetingstekst kan ik kiezen voor mijn voicemail?
Kan ik vanaf mijn gsm intern bellen met verkorte nummers?
Kan ik mijn pincode wijzigen?
Mag ik onbeperkt naar elk nummer in binnen- en buitenland bellen en SMS'en?
Hoe kan het dat ik een vast (zakelijk) telefoonnummer meestuur bij uitgaande gesprekken?
Hoe ontvang ik gesprekken?
Kan ik horen of ik intern of extern word gebeld?
Welk nummer is er zichtbaar als ik bel?
Hoe kan ik nummerweergave aan- of uitzetten?
Hoe kan ik een gesprek van mijn mobiel overnemen op mijn vaste toestel?
Hoe kan ik een gesprek van mijn vaste toestel overnemen op mijn mobiel?
Kan ik een gesprek afwijzen?
Kan ik zien wie er belt?
Kan ik kiezen op welk nummer ik bereikbaar wil zijn?
Kan ik met mijn mobiele toestel doorverbinden?
Kan ik met mijn mobiele toestel deelnemen aan conferentiegesprekken?
Hoe krijg ik mijn voicemail notificatie?
Hoe luister ik mijn voicemail af?
Kan ik mijn voicemail uitzetten?
Kan ik zelf een internet limiet instellen?
In Nederland zie ik in het display de letter “R” bij de antennesignaalsterkte aanduiding, klopt dit?
Waarvoor is de webapplicatie?
Moet mijn centrale geupdated worden?
Mijn SIM-kaart past niet, wat moet ik nu doen?
Wat moet ik doen als ik mijn pincode kwijt/vergeten ben?
Wat moet ik doen als ik mijn PUK-code kwijt/vergeten ben?
Mijn toestel werkt niet meer. Wat nu?
Ik kan niet bellen als ik op één locatie ben. Wat is er aan de hand?
Mijn toestel roamet niet (snel) als ik de Nederlandse grens passeer. Wat moet ik doen?
Wat moet ik doen als ik niet meer kan doorverbinden?
Wat moet ik doen als ik geen conferentiegesprek kan opzetten?
Het adresboek van mijn toestel is leeg. Wat moet ik doen?
Wat moet ik doen als mijn SIM-kaart niet meer werkt?
Ik heb mijn toestel/simkaart verloren…
Mijn toestel/simkaart is gestolen…
Ik kan niet meer internetten…
De dekking is matig tot slecht…
Als ik telefoneer, valt af en toe het gesprek weg…
Ik kan niet meer SMS'en...
Ik kan niet meer bellen…
Ik kan mijn collega niet meer bellen op het interne nummer…
Ik wil mijn collega op zijn/haar mobiel bellen maar ik krijg geen gehoor…
Mijn vaste toestel werkt wel, mobiel niet…
Mijn mobiel werkt, maar mijn vaste toestel niet…
Wat kan ik doen bij meerdere storingen?
Ik heb vragen over de eerste factuur…
Hoe weet ik welke abonnementsvorm ik heb?
Kan ik bellen met een data-only bundel?
Krijg ik een notificatie wanneer ik mijn bundel overschrijd?
Kan ik mijn abonnement wijzigen?
Kan een medewerker zijn/haar telefoonnummer meenemen bij vertrek?
In welke landen kan ik bellen?
Werkt IP Office Cloud functionaliteit (mobiel) ook in het buitenland?
Hoe kan ik hoge roamingkosten voorkomen?
Hoe kan ik mijn voicemail beluisteren vanuit het buitenland?
Kan mijn bestelling geretourneerd worden?
Ja, dit is mogelijk binnen 14 dagen. U moet op voorhand uw retour(en) aanmelden per e-mail (info@ipoffice.nl). De producten dienen in absolute nieuwstaat te verkeren, inclusief de originele, complete, onbeschadigde doos/verpakking en zonder enige firmwarewijzigingen. Indien hier niet aan kan worden voldaan, zijn wij genoodzaakt om 15% van de aanschafprijs in mindering te brengen op de terugbetaling.
Retourneren kunt u sturen naar;
IPOffice.nl / klantenservice
Hulstweg 8
1032 LB Amsterdam.
Wat zijn de betaalopties?
De betaalopties zijn;
|
Heb ik garantie op mijn via de webshop aangekochte producten?
Op alle producten heeft u 1 jaar garantie. U kunt aanspraak maken op garantie in geval van een defect of ander probleem. De telecom hardware moet bewezen bij IPOffice.nl zijn aangekocht en moet binnen de garantieperiode van 1 jaar worden geretourneerd of gerapporteerd, onder vermelding van uw ordergegevens.
Weet u wat u gaat aanschaffen?
Weet u niet of het gewenste artikel geschikt is voor uw communicatiesysteem, neem dan vooraf contact (020-4303203 / info@ipoffice.nl) met IPOffice.nl op.
In veel gevallen is <enige> technische kennis benodigt om de producten die uw wenst aan te sluiten.
Voor ondeugdelijk gebruik en/of installatie / configuratie van de geleverde producten is IPOffice.nl niet verantwoordelijk.
Een besteld product is defect, hoe te handelen?
Op alle <hardware> producten wordt garantie geboden, dat betekent dat wanneer één van uw bestelde producten defect blijkt te zijn dat u vervanging krijgt.
Om het defect te melden neemt u zo spoedig mogelijk contact met ons op waarbij u onder vermelding van het ordernummer. Zie hiervoor het "Garantie en Reparatie" topic op deze website.
Samen met u zullen wij dan een passende oplossing afstemmen.